top of page

Blog

להוריד את המשקל מהגב

קורס תטא הילינג ואני מדגימה טיפול לדוגמא, מחפשת את אמונת השורש או הרגש/ החוויה שעומדים בבסיס הבעיה שלא נפתרת. רציתי להתרכז כדי להדגים איך עושים את זה. ובמקום זה כל מה שאני שומעת הוא 'אבא שלה'. ושוב. 'נראה לך שמשהו לא פתור עם אבא שלך נמצא שם?' 'לא'. היא מאוד נחרצת. ואז מגיע פרפר- מקיף אותי 3 פעמים, נמצא עוד כמה רגעים, כאילו מוודא שראיתי אותו ויוצא. ושוב עולה בי 'אבא שלה'., שוב לא הבנתי. ואז התיישב לי מן כובד על הראש- חסם לי את יכולת התקשור (אמצע קורס, כולן מקשיבות, אני אמורה ללמד ולא להיתקע...) הלכתי רגע לשרותים- וכשחזרתי לחדר- שוב אותו כובד חוזר. הפסקתי את הטיפול, שלחתי את כולן לארוחת צהרים ואני יצאתי לברר מה העניין. סוף סוף יכולתי להקשיב. ואכן אבא שלה, שנפתר כמה שנים קודם, הגיע . אספתי את כולן שוב והקשבנו לו, הרבה כאב ואהבה ועוד דברים היו שם.


הרבה פעמים מתוך רצון להמשיך קדימה ( 'כמה זמן אפשר להתבחבש בעבר'.., 'כמה אפשר לתת למערכת יחסים שאינה טובה לנהל אותנו'...) אנחנו מנסים להתעלם בכוח מהמשקל הכבד שכל אלה שוקלים כשהם מונחים עלינו, בדיוק כמו שקרה לי בטיפול, רק שהמשקל הוא כל כך כבד שחלק גדול מהמאמץ להתקדם הולך כדי להתנגד לשק הזה שתלוי עלינו. ובדיוק כמו שהיה בטיפול- המודעות לנוכחות של הנושא לא ממש עוזרת להוריד את הכובד שלו מאיתנו. רק מפגש מתוקן עם החוויות , כניסה שוב לבאר הרגשות, עד שיוצאים אחרת, יכול להוריד את העומס. מזמינה את כולנו לבחור לעשות את התהליך המדהים הזה, ולחקור ולחוות שוב ושוב ושוב מה עוד יושב שם ומפריע לנו לזוז קדימה. וגם לשים לב לסימנים שהיקום מביא לנו.. שום דבר הוא לא סתם..

פוסטים אחרונים 
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
ארכיון 
עקבו אחריי
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page